Jūsų įrenginys įkrito į vandenį ar gavo drėgmės?
1. Kuo greičiau ištraukite įrenginį iš vandens
Nors tai turėtų būti akivaizdu, kai kam gali atrodyti, kad į vandenį patekęs įrenginys iš karto nepataisomai sugenda, todėl nėra jokio reikalo skubėti ką nors daryti. Tačiau tiesa ta, kad tokiu atveju svarbi kiekviena sekundė, ir jei pasiseks, įrenginys tikrai bus išgelbėtas.
2. Kuo skubiau išjunkite
Dažniausiai į vandenį įkritęs įrenignys išsijungia automatiškai, tačiau jei taip nenutinka, būtinai patys jį išjunkite arba tiesiog išimkite akumuliatorių (taip bus greičiau). Kai įreniginys bus išjungtas, neįvyks trumpojo jungimo.
3. Išimkite akumuliatorių (jei įmanoma)
Jei naudojatės įrenigniu, kurio akumuliatoriaus išimti neįmanoma, pavyzdžiui, „iPhone“, šis patarimas jums netaikomas. Bet jei akumuliatorių iš telefono išimti galima tada iškart tai padarykite. Šis žingsnis neleis įrenginiui perdegti. Kai akumuliatorius bus išimtas, į įrenginį nebebus tiekiama energija, todėl didesnės žalos pavyks išvengti.
4. Išimkite SIM ir atminties korteles
Pasirūpinkite, kad nebūtų užblokuota nė viena įrenginio jungtis arba tarpas. Nusausinkite įrenginį naudodami mikropluošto audeklą arba rankšluostį. Popierine servetėle sausinti nerekomenduojama, nes popieriaus atplaišos gali patekti į tarpus tarp įrenginio komponentų.
5. Kaip įmanoma greičiau pristatykite įrenginį į mūsų servisą
Kuo trumpesnį laiką sušlapęs įrenginys bus laikytas pas Jus, tuo didesnė tikimybė dar jį sutvarkyti
Specializuotas servisas
Remontui naudojamos tik originalios dalys
Garantija
Visiems atliktiems darbams suteikiama 6 mėn. garantija.
Išskyrus drėgmės pažeistiems įrenginiams, po remonto garantija nesuteikiama.